Spindeln i nätet!

Backoffice/säljadmin-tjänst på Sveriges bästa profilbyrå

Har du erfarenhet av orderhantering eller administration, tycker om kund- och leverantörskontakt samt brinner för att ge bästa service? Då är det kanske dig vi söker! Har du även en bakgrund inom eller ett intresse för kläder, produkter, inredning etc är det meriterande.

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu ytterligare en spindel i nätet som kan vara med och bygga upp vår nystartade backoffice/säljstödsfunktion där man kommer jobba med alla våra stora som små kunder för att säkerställa kundnöjdhet. Gruppen består idag av 2 personer och vi behöver minst 1 till och kanske ytterligare någon på kort sikt.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta ansvar för hela kundens leverans från att säljaren lagt ordern och kommit överens med kund
- Ha dialog med kund och leverantör gällande korrektur och status på order
- Säkerställa att allt flyter på i beställningen som planerat
- Ansvara för eventuella reklamationer och returer
- Följa upp kundnöjdhet med kunder och säljare
- Vara del av att utveckla avdelningen för framtiden

Vad vi erbjuder
Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning i ett fartfyllt framgångsrikt och expanderande bolag. Du får en marknadsmässig lön samt ett glatt gäng trevliga, engagerade och energiska arbetskollegor som är stolta över sin höga servicegrad.

Vem vi tror du är
Vi söker dig som är glad, framåt, har ett öga för detaljer och älskar att göra kunder nöjda! Vi tror att du har arbetat med kunddialog tidigare, antingen i liknande roll eller inom annan typ av handel.

Du ska kunna hantera det svenska språket väl i tal och skrift. Ha god datorvana med kunskap i Outlook och Excel och även gärna i PowerPoint. Har du erfarenhet av att jobba i affärssystemet Visma Administration är detta en merit. Du ska kunna arbeta både självständigt och i grupp.

I din yrkesroll och som person är du strukturerad, analytisk, ansvarstagande och noggrann. I övrigt kan du hålla deadlines, ha många bollar i luften och agerar proaktivt, initiativrikt samt lösningsorienterat även under perioder med högt tempo.

Vi ser gärna yngre sökande. Som företag sätter vi jämställdhet och mångfald högt, med idag viss överrepresentation av kvinnor gärna också manliga sökande.

Om oss
Felestad New Wave Profile är ett av Sveriges ledande profilföretag med över 30 år i branschen. Utnämnda till Årets Profilföretag 2017. Vi levererar till våra kunder ett brett sortiment av varumärkesförädlade profilprodukter, profil- och arbetskläder, gåvor, expomaterial m.m. Allt från välkända varumärken. Därutöver specialanpassade kundwebbshopar till nationella och internationella kunder. Vi tillhandahåller ett eget transfertryckeri, packning, lagerhållning samt distribution i ett Full Service Concept och mycket mer. Vi är ett team av 25 professionella och glada medarbetare som servar våra kunder från vårt fräscha arkitektritade huvudkontor på Handelsplats Center Syd i Löddeköpinge och vårt försäljningskontor i Stockholm.


Ansökan
Du är välkommen att skicka din ansökan och ditt CV med foto till vår COO michael.ericsson@felestad.se som även svarar på frågor om tjänsten på telefon 070-552 26 40.